Co to jest komunikacja produktowa?

Komunikacja produktowa to zestaw spójnych narzędzi, za pośrednictwem których budujemy wizerunek danego produktu – jego markę. Dzięki temu staje się on rozpoznawalny i wyróżnia na tle konkurencji. Dobrze prowadzona komunikacja produktowa wpływa na postrzeganie całej firmy.

 

Agencja public relations, która prowadzi działania w ramach komunikacji produktowej, wykorzystuje w tym celu różne narzędzia, w tym na przykład:

  • Przeprowadza audyt wizerunku produktu i analizę produktów konkurencyjnych,
  • Opracowuje strategię wizerunkową,
  • Prowadzi media relations i monitoring mediów,
  • Komunikuje zmiany i nowości związane z produktem,
  • Organizuje wydarzenia, które wzmacniają wizerunek danej marki,
  • Prowadzi kampanie edukacyjne, społeczne, które budują zaufanie do danej marki.

ZamknijStrona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.