Komunikacja Procesowa
Wystarczy jedno niefortunne posunięcie w prowadzonej narracji, by postawić firmę lub osobę w złym świetle, zanim rozprawa w sądzie na dobre się zacznie.
W dzisiejszym pełnym sporów i zglobalizowanym świecie i społeczeństwie, wygrana na sali sądowej często nie wystarczy, by w rzeczywistości, czyli w oczach opinii publicznej, triumfować i cieszyć się odzyskanym dobrym imieniem.
Zwycięskie bitwy prawne w XXI wieku wymagają połączenia strategii procesowej ze skuteczną komunikacją, tak aby wspierać proces informowania o postępie w sprawie chociażby ławników oraz zachować i chronić najcenniejsze aktywa stron – markę, dobre imię i reputację. Wystarczy jedno niefortunne posunięcie w jednostronnej lub wprowadzającej w błąd narracji publicznej, by postawić firmę lub osobę w złym świetle, zanim rozprawa w sądzie zacznie się na dobre.
Wiedza i doświadczenie komunikacyjne pracowników wyspecjalizowanych w komunikacji procesowej umożliwiają Agencji umiejętne zarządzanie informacją oraz kreowanie pożądanego wizerunku osób, firm, instytucji i innych podmiotów zaangażowanych w sprawę. Wspierają oni zespół prawników (m.in. w największych kancelariach na świecie) w skomplikowanych sporach korporacyjnych, dochodzeniach rządowych, procesach cywilnych, a także w głośnych postępowaniach o charakterze karnym. Wsparcie i współpraca odbywa się zarówno na linii Agencja – kancelaria prawnicza jak i Agencja – Klient i obejmuje wszystkie etapy procesu prawnego, od wstępnej analizy due diligence, przez pierwsze zawiadomienie o dochodzeniu, aż do sporów sądowych i znacznie dalej.