Wystarczy jedna plama negatywnej, jednostronnej lub wprowadzającej w błąd narracji publicznej, aby postawić firmę lub osobę w złym świetle, zanim rozprawa w sądzie na dobre się zacznie.
Jesteśmy zespołem doradców i wspieramy naszych Klientów i Partnerów w zakresie komunikacji procesowej, korporacyjnej i kryzysowej z szerokim gronem interesariuszy. Dlaczego komunikacja z nimi jest tak ważna i wymaga profesjonalengo podejścia?
Ponieważ Ci, z którymi chcemy nawiązać dialog mają bezpośredni lub pośredni wpływ na sukces i pomyślność biznesu, prowadzonego przez naszych Klientów. Nie wolno ich bagatelizować, nie wolno ich nie zauważać, a już na pewno nie doceniać.
Naszym Klientom podpowiadamy co należy zrobić i jakie czynniki (polityczne, gospodarczne, społeczne itp.) wziąć pod uwagę, aby nawiązać długofalowy i skuteczny dialog, a następnie zbudować przejrzyste i owocne relacje z podmiotami decyzyjnymi.
Co nas wyróżnia?
Jesteśmy agencją butikową - we współpracy z Klientami szczególnie cenimy zaufanie i dyskrecję, co sprawia, że dla wielu firm z sukcesem pracujemy od ponad 10 lat. Choć działamy lokalnie, mamy doświadczenie globalne, a członkostwo w międzynarodowej sięci agencji CLCA specjalizujących się w komunikacji procesowej, kryzysowej i korporacyjnej gwarantuje nam strategiczne wsparcie.
W PRIMO doświadczenie i wiedzę zdobywaliśmy i wykorzystujemy dzięki współpracy z firmami reprezentującymi sektory:
• energetyczno-paliwowy
• przemysłowy
• finansowy
• budowlany (deweloperski)
• zbrojeniowy
Komunikujemy się w wielu językach w tym m.in.:
• angielskim
• francuskim
• czeskim
• tureckim
• hiszpańskim